בחור ישיבה תובע מכיבוי אש 105 ש"ח • "לכלכתם את החולצה"

    מסתבר שהנער התלכלך מחומרי הכיבוי שהתיזו הכוחות, כשלדבריו מכל הבגדים הכתמים ירדו, מלבד מהחולצה
    ישראל פריי 5 Comment on בחור ישיבה תובע מכיבוי אש 105 ש"ח • "לכלכתם את החולצה"

    המכתב שהתקבל במחלקה המשפטית של כבאות והצלה, הצליח הפתיע גם את הוותיקים שבהם • במכתב ארוך, תיאר בחור ישיבה את עגמת הנפש והנזקים שחוללו לו מטוסי הכיבוי, בלווי בקשה לחולצה חדשה

    מסתבר שהנער התלכלך מחומרי הכיבוי שהתיזו הכוחות, כשלדבריו מכל הבגדים הכתמים ירדו, מלבד מהחולצה
    13:46
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מצבו של הרבי מביאלא קריטי; בנו פנה לחסידים ופרץ בבכי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכתב שהונח בפני המחלקה המשפטית של אנשי הכבאות וההצלה, הצליח להפתיע אף את הוותיקים שבהם. בכתב יד מסודר, מתאר בחור ישיבה את הנזק שנגרם לחולצתו כתוצאה מפעולות כיבוי, ודורש תשלום עבור חולצה חדשה.

    "ביום רביעי, ה- 15,6,16 עמדתי ברחוב אלקבץ בירושלים", פותח בן הישיבה, ומתאר את מטוסי הכיבוי שהגיעו לכבות את השריפה הגדולה שפרצה. "פתאום אני חש שמים מרטיבים אותי. חשתי בטוב, כי היה חם, ופתאום מישהו אומר: תסתכל מה יש עליך".

    מסתבר שהנער התלכלך מחומרי הכיבוי שהתיזו הכוחות, כשלדבריו, מכל הבגדים ירדו הכתמים, מלבד מהחולצה. אחרי תיאור עוגמת הנפש, מבקש הבחור "אם תוכלו לשלם לי לפחות על החולצה שלי, היא עלתה סך 105 שקלים".

    2016-08-02-PHOTO-00002172

    מנחם טוקר שנחשף לסיפור החליט בשידור חי לחייג לבחור ולדובר הכבאות בכדי לרדת לעומקו של הסיפור. הוא חייג בשידור חי לישיבתו של הבחור והאחרון סיפר את שאירע:"הייתי ברחוב אלקבץ ליד הישיבה. אני לא לובש את החולצה נהיה בה כמו נקודות כאלה. המטוס עבר מעלי וכיפה עם אבקה וחלקה עפה על הבגדים. הם שלחו מכתב לבית שלי בתגובה".

    טוקר העניק לו שתי חולצות ומיד פנה לשוחח עם אודי גל דובר שירותי כבאות והצלה ולהבין האם הבחור יקבל פיצוי הולם בעבור הנזק.

    "קיבלנו פניות קצת יותר גדולות בעבר על בתים שנצבעו", אומר גל, "אבל על חולצה זה פעם ראשונה ותמיד יש פעם ראשונה. החומר הזה הוא חומר מעכב שריפה וכדי שידעו איפה החומר פוזר הוא מעורב עם צבע. הטייסים הם מאומנים והם יודעים להטיל את זה בדיוק של סנטימטרים. לפעמים יש מכת רוח וקורה כזה דבר. אם הוחלט להטיל את זה בסביבת בתים כנראה שהיו חייבים".

    לדבריו, "בשריפה ביער ירושלים, אם המטוסים לא היו עוזרים לכבאיות בשטח חלק מהבניינים לא היו נשארים. אין פה עילה לתביעה לביטוח והוא יקבל מהייעוץ המשפטי תשובה. אם הוא צריך שנדאג לו לחולצה נדאג שהכבאים יקנו לו אני מזמין אותו ואת משפחתו לתחנת הכיבוי לסיור".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      חחח…..
      כולה חולצה אחת על זה הוא מתלונן.
      אולי יש עוגמת נפש מי זה אבל עד להתלונן?

    2. 4

      אולי זה בחור שמשלם על עצמו ואין לו מי שישלם,
      תחשבי על זה קצת…
      "הוי דן כל אדם לכף זכות"

    3. 3

      כל הכבוד לו !
      במכבי אש יודעים לחייב על כל טיפת מים שהם משתמשים לכבות דליקות בבתים פלוס כל מיני חיובים, אז הפעם מישהו החליט גם לחייב אותם על נזקים שלהם.
      ממנו יראו וכן יעשו.

    4. 2

      שישלמו על שלכלכו על הציבור החרדי

    5. 1

      בושה הוא מבזה את בחורי ישיבות לפחות הוא לא יהיה כתב את מספר כשייך לישיבה